wtorek, 1 stycznia 2013

Na początek

Rozpocznijmy rok od podsumowania mojej skromnej kolekcji.
Jestem trochę zakupoholiczką jak każda kobieta :p ale chyba jako jedyna w rodzinie mojej potrafię to jakoś opanować. Tak więc to co widać to skromna ilość kosmetyków pierwszej potrzeby... w miarę potrzeb dokupowanych. Same wiecie że łatwo zrobić duże zapasy, gorzej to potem zużyć :-)

  • Olejek rycynowy  - cudownie uleczył mnie z łupieżu =D, stosowany do olejowania włosów które chyba muszą już od niego troszku odpocząć bo były po nim zbyt obciążone ostatnio. Od dziś (1.01) stosowany na rzęsy i brwi - wyniki opiszę po miesiącu przynajmniej.
  • Szampon z Apteczki Babuni z ekstraktem z miodu i proteinami mlecznymi - narazie nie mam zdania 
  • Odżywka z Apteczki Babuni - skrzyp i rozmaryn - użyta dopiero raz, i jak narazie bez szału
  • Olejek kokosowy Vatika - kupiłam go ze względu na promocyjną cenę, dopiero potem zauważyłam że jest dobrze oceniany wśród KWC i też jestem zadowolona
  • Odżywka Nivea Hydro d/s - "nówka nieśmigana" więc nic nie mówię, chociaż opinie czytałam niezbyt przychylne.
  • Odżywka TIGI Let It Be b/s - genialna =D również kupiona przypadkiem w promocji. Ten zapach mmm. Kiedyś będzie recenzja =p
  • Szampon BabyDream - popularny, bez SLS, dzisiaj nawet nie splątał mi włosów po użyciu!
  • Preparat do intensywnej pielęgnacji. Płynny jedwab, Isana - pierwsze wrażenie całkiem dobre
  • Oliwka Migdałowa HIPP - stosowana do olejowania włosów, pachnie ładnie, wypróbowałam na sobie i ekstremalnie zniszczonych rozjaśnianiem włosów mojej mamy i... też narazie szału nie ma =p
  • Szampon Clear "Anti hair fall" - na wykończeniu więc się nie będę rozpisywać a zrobię osobną pełną recenzję w najbliższej przyszłości =]
  • Cien krem do rąk - z olejkiem migdałowym, masłem shea i kompleksem witamin - do stosowania doraźnie na włosy =p ale jako krem do rąk też bardzo dobrze się sprawdza =D
  • Maska nawilżająca grana i alos Alterra - popularny KWC, serdecznie również polecam! Aktualnie na wykończeniu, narazie planuję od niego odpocząć żeby w drugą stronę nie przedobrzyć =]
  • Odżywka nawilżająca granat i aloes Alterra - to samo co wyżej.
  • Krem Nivea - do wszystkiego =D przynajmniej dla mnie. Stosuję też na końcówki.
  • Jedwab Joanna - nie załapał się do zdjęcia ale też jest, do zabezpieczania końcówek.

A tak skromnie =]

Pozdrówka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz