wtorek, 29 stycznia 2013

Lakierowe kwiatki na paznokciach - prosta wersja

A taka skromna propozycja na paznokcie
(przepraszam za zdjęcia robione krzesłem :( )






To są moje black and white nails. Zrobione na spontanie,
wstyd mi niezmiernie że każdy innej długości :(

Nigdy nie miałam problemu z paznokciami, rosną mocne i długie.
Ale nie mogę mieć długich ponieważ gram na instrumentach które na to nie pozwalają :(

Kwiatki te robiłam dawno dawno na praktykach, teraz trochę wyszłam z wprawy ale widać w czym rzecz :p
Robi się je bardzo łatwo bo dokładnie tak:


1- kropelka dowolnego lakieru o dowolnym kolorze (co kto lubi)
2- w naszej kropelce maczamy wykałaczkę
3- wykałaczką z lakierem robimy 5-6 kropek po okręgu
4- tą samą wykałaczką przeciągamy ze środka każdej kropki do środka okręgu który one tworzą

dodatkowo 5 - możemy na środku zrobić kropkę innym lakierem, będzie weselej i bardziej kwiatowo :)

Efekt na paznokciach jest o wiele lepszy niż na śliskim papierze wizytówki którą akurat miałam pod ręką :p

Proste a ile daje możliwości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz